luni, 5 ianuarie 2015

Bine ai venit in Coltul de scris!



Despre mine...

Sunt un om obisnuit, care nu surprinde prin nimic deosebit. Locuiesc intr-un oras mic, intr-un apartament, dar visez permanent sa am o casa, cu o gradinuta. Un vis care probabil nu se va realiza in viata asta ;-) Vom vedea...

Am cel mai bun sot din lume (pe nume Marius) si nu avem copii; suntem doar noi si viata noastra obisnuita.
Imi plac lucrurile frumoase si natura cu toate minunile ei, cu animale si plante. Visez sa am candva un catel si o pisica.



Cred cu tarie in Dumnezeu si in creatiile Lui si cred ca totul pe lumea asta a fost creat cu un scop.
Incerc sa nu judec pe nimeni dar nu intotdeauna imi reuseste...

Imi place sa citesc, imi plac filmele si muzica buna. Imi place ciclismul de sosea si-l urmaresc cu aviditate la TV. Uneori, ne urcam si noi pe biciclete si haladuim prin imprejurimi.
Ne place sa calatorim, uneori doar cu gandul, deseori de-adevaratelea.

Simt nevoia sa-mi astern amintirile undeva, de aceea s-a nascut acest blog. Nu inseamna neaparat ca va fi citit, e doar nevoia mea de a impartasi niste ganduri, dar si niste informatii, in masura in care cineva le va socoti folositoare.

Iertate sa-mi fie asadar stangaciile, caci sunt un novice intr-ale "blog-eritului".
Si inca ceva: nu scriu cu diacritice din comoditate, asa ca iertare inca o data, adeptilor ;-)

Mai trebuie sa spun ca-mi place sa ascult smooth jazz uneori, cand scriu sau citesc.
Enjoy!